Wednesday, September 14, 2011

pang pung pang, amboii

oke, nak citer sikit la. hmmm, actually aku suka kat someone ni, tapi entah la, konfius mcm nak mcm taknak, hahah. Lama tak lama lah jugak kenal, adelah dalam 6bulan hingga kini kenal. kenal dalam mukabuku, HAHAHA, aku actually taktahu ape perasaan dia kat aku, aku suka jugak kat dia, but kekadang aku boleh lupa semua ni bila aku terlampau busy buat tu ini or thinking something lain drpd ni, haha. ape aku merepek doe? oke abaikan, sorry sadis sikit semenjak dua menjak ni, lameee tak sadisss weehh. HAHAHA. Dia memang happy go lucky, tak penat gelak bila ngan dia. U know what capital H, actually bila i online, i stalker u. i stalker smpai habisss. pecaya tak? yeee i stalker dr awal smpai habis. HAHA. gila agaknya aku ni, tak pasal stalker orang. sheeesshhh. oke idk what to say, i think i like u. HALAMAKKK jiwanggg nyee sayaaaa ni. hahaha. okebyeeee perut pun da lapar nak dapatkan burgeerr sat. kbyeee