Wednesday, September 14, 2011

haaaiiii

assalammualaikum. ehem ehem. fuh berhabuk belog ni, lame tak updatee nyaah. hehe. oke. selama beberapa bulan tak update ini kisah yg aku lalui yg membuatkan aku malassssss SANGAT nak updat update ni. oke ini diaaaaaaa :


1. after aku dapat tahu parent aku nak bercerai, aku rasa macam. rasa macam macam la. rasa macam dah taknak hidup pun ade. rasa macam ugghhh i dont know what to say. Allah je tahu ape yang aku rasa, hmmm. what to do. i try to forget this and redha je ape yang dah jadi ni. dugaan bagi aku ni. mengalami shock yang termpau panjang, sampai membuatkan aku jatuh sakit pada suatu hari tu. sheesshh. nampak tak sadiisss? HAHAHA alamakkk.

2 . kat tempat kerja, hmm, dah la balik je dapat tahu parent nak bercerai, tambah lg kat tempat kerja. takleh tengok orang senang sikit, ade je nak dengki. manusia manusia. malas nak citer.

3. Tetiba teringat kat someone, tetiba datang dalam mimpi. macamane lah leh termimpi dia sedangkan dah ape lame we all break off. suddenly esoknya after aku mimpi dia he texting me, OMG, what i said before, i believe in karma, SOMETIME aku pecaye jugak bende ni. takleh pecaye 100%. hahah. memang ade hikmah semua yang jadi ni. penat dah menangis, now susah nak pecaya orang.

attention, actually banyak sangat yang terjadi, takleh nak story sangat, *malas nak menaip actually. hehehe. okebyeee