Thursday, September 15, 2011

RAAWWWRRRRR

haaaaaaa tadaaaaaaaaaaaa,

OMG, i miss my cat so much, banyak picture dia dalam camera aku. hehe. Aku memang suka kucing nak buek acano. kau taksuka kau punya pasal, sikit aku tak heran. Even ade alahan ngan bulu kucing, peduli ape, janji dapat cium, geraaammmmm comeeelll sangaatttt. Oke, cadang nak jual, sebab aku dah tak larat nak jaga dia, tp ade ke yang nak? ade jeeee padahal. haha. aku nak bela binatang ni plak la sugarglider. haaa penah dengar tak? bunyi pun dah tahu comel sudah tentu binatang nye pun comel aite? hehehe. haaa ni diaaa


Nah, seee comel an an? heeee. tang mate tu haaa comel sangaattt. mase first time nak pegang rasa macam geli, then dah pegang rasa macam taknak lepas, sebab sebab bulu dia lembut sangatt. haiihh comel gile, n btw najis dia tak berbau, senang nak jaga. ABAH, NAK BELA BINATANG NI BOLE TAK? murah je, dalam rm300++ heheh. I try untuk dapat awak juga yee sugarglider. heheh. just wait n see.