Friday, December 24, 2010

WAKE UPPPPPPPPP RINAAAAAAAA !!!!



let bygone be bygone.

rina, kau kene accept ape yang dah jadi. kau sendiri tahu ape yang jadi n ape yang terjadi. please keep ur tears inside your eyes.





yess, aku mengaku aku menangis atas ape yang jadi diantara kita, until now i crying n sad what happen to us, n what u say just LIE n DREAM semata mata. do you remember what have u done to me? what u have SAY to me? oh GOD, Tuhan je tahu ape yang aku rasa. YESS aku menangis bila aku teringat all the moment, YESS aku menangis bila kita gelak ketawe, YESS aku menangis bila aku teringat bila kita bergaduh, YESS aku menangis bila aku teringat kata kata kau pada aku. YESS aku menangis ape yang dah terjadi antara kita, n YESS aku menangis bila kau tak percaya aku n tak pernah nak bincang ngan aku. just so you know, i never forget u, n never forget what have we done, siyesly, it's hard for me to love someone again. aku dah jangka hal ini akan jadi pada aku. *sorry nk jiwang sekejap*. ekekekeke. aku pernah cakap yang aku tak mudah caya pada laki. i just want to know what u feel, n one more thing I'M NOT PERFECT ENOUGH FOR YOU.



n now, day by day, aku cuba tok lupakan semuanya. CUBA N N CUBA. i'll. n now Alhamdulillah, result pointer aku pun mantap n aku kene kekal kan pointer tu di sem sem seterusnye. ekekeke. *ayat skema dah kuar dah. hahah nak tahu bape? teka lah teka lah. haih tu pun taktahu ke, i dapat **** la. THANK GOD. almost 4. oke la tu kan. pointer aku memang terbaik dah. so aku kene kekal kan. n buat family aku happy atas kejayaan aku. Tp bila difikir fikir kan balik, if aku dapat kongsi kegembiraan ny kan best. betapa happy nye aku, but semuanye dah BERAKHIR, accept the FATE RINA. please. dont blame urself. n please wake up. ingat yang die pun dah tak fikir pasal kau, ingat yang die dah tak sayang n rindu kau, ingat ape yang die dah buat kat kau, n ingat yang die BUKAN MILIK KAU lagy. REMEMBER, yess i always remember that. i wish. n i try to throw that from my mind. oke done for that, 8days more to go for NEW YEAR. hahaha. *senyum dengan gembira. new year naty lupakan ape yang dah jadi pada 2010. GO BABY GO. hahaha. Tuhan akan bagi dugaan pada orang yang banyak bersabar, seperti kat PLKN, banyak rintangan n susah senang aku alami, hanya perlu kan kesabaran. but finally aku dapat mengakhiri PLKN tu petuanye kene BANYAK BERSABAR. that's all. (: GOD please keep me to be strong, AMIN.