Tuesday, February 1, 2011

due sahabat bile dah menggila. hahaha





nahhhh~~ ny la photo paling klakar, hahaha paling hensem n wangi muka kau ah, hahaha. gereett layan kepalae kau ny, GELIMATT MATT MATT. hahaha. nek penuh wall photo aku snap picture, habis dah bosan mcm ny lah, boleh gila aku lame lame layan kau doe. hahaha. adik nya pun samelah, membuli aku tak habis habis, nek sakit badan aku kene cepuk, aiyerr. hahah, aku memang suka dek kau pukul badan aku, seloh takpe gak, ny oh mak aii, macam nak, hahaha sengal kau.


ni budaknye haa, kecik besar kecik besar je aku tengok
menganjing kuat doe, ATOTOTOTOTOTO. rety penat je tawe ngan dia ny, gila aku lame lame, hahaha. tak habis habis, CEPAT LAH SNAP SNAP PICTURE, bile snap picture nak laju aje, bile disuruh TOLONG SNAP KAN PICTURE, ny jawapannye "AKU TAK RETY LAH NAK SNAP PICTURE, CANE? EEE, TAK RETY MEMANG TAK RETY N TAKTAHU? MACAMMANE? " kecik besar kecik besar je telinge aq dengar, hahaha, susah sgt ke dek nk snap pic? hahah kan senang, tekan BUTTON snap picture then dah dapat. hahah apedaaa, apepun takboleh laa, haaa ade agy, bile TANG MAKAN, memang die orang first habis, rety cepat je habis makan, n then bile aku lambat habis die ckp "KAK, AKAK NY MAKAN LAMBAT LAH MACAM LENGLENG" abtw, aku makan sopan lah, hahaha, tak macam orang tu, ya ampun gelojoh yang amat. hahah *opppssss sorry terlebih sudah, hahah. then tgh lepak lepak datang GILA die men baju aku, memicit tangan aku bebagai, hahaha, main kaki aku, nasib je tak jatuh, haih sabaoo je layan kau ny dek, hahaha. kalau aku jatuh, memang aku jotos jotos pale kau, hahah. haihh RETY PENAT TAK DEK? aiyerrr. kesengalan kau terserlah kadang kadang. hahah. rase ny je kot. ngantok dah. bobbyeee